Problem z chmura.podatnik.info

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Sławomir Kiliś » 17 wrz 2012, 01:25

witam, pierwszy raz wysyłałem pit drogą on-line i niestety dwukrotnie wysłałem ten sam pit. czy będą jakieś konsekwencje z tego tytułu?
Sławomir Kiliś
 
Posty: 1
Dołączył(a): 16 wrz 2012, 19:51
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 17 wrz 2012, 04:25

Witam serdecznie, Jeśli pierwsze zeznanie podatkowe zostało przyjęte przez Ministerstwo i wystawiony został dokument UPO, to drugie zeznanie zostanie potraktowane, jako duplikat i zostanie odrzucone przez bramkę Ministerstwa Finansów. Nie spowoduje to żadnych komplikacji. Proszę jednak upewnić się, że co najmniej jedno zeznanie otrzymało UPO, co stanowi potwierdzenie przyjęcia dokumentu przez MF. By sprawdzić status zeznania proszę zalogować się na http://chmura.podatnik.info/ i wybrać zakładkę "UPO". W zakładce „Moje PITy” można usunąć nadmiarową deklarację, jednak proszę pamiętać, że nie będzie można już jej przywrócić. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl