Problem z chmura.podatnik.info

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Dariusz Łabaj » 15 sie 2012, 10:53

witam serdecznie wysłałem formularz pit drogą elektroniczną dwa razy ponieważ miałem problem z łączem internetowy. chciałem anulować jedną z nich, ale nie ma takiej funkcji. bardzo proszę o odpowiedź co robić? pozdrawiam
Dariusz Łabaj
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15 sie 2012, 05:19
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 15 sie 2012, 12:02

Witam serdecznie, Jeśli pierwsze zeznanie podatkowe zostało przyjęte przez Ministerstwo i wystawiony został dokument UPO, to drugie zeznanie zostanie potraktowane, jako duplikat i zostanie odrzucone przez bramkę Ministerstwa Finansów. Nie spowoduje to żadnych komplikacji. Proszę jednak upewnić się, że co najmniej jedno zeznanie otrzymało UPO, co stanowi potwierdzenie przyjęcia dokumentu przez MF. By sprawdzić status zeznania proszę zalogować się na http://chmura.podatnik.info/ i wybrać zakładkę "UPO". W zakładce „Moje PITy” można usunąć nadmiarową deklarację, jednak proszę pamiętać, że nie będzie można już jej przywrócić. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl