Problem z chmura.podatnik.info

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Zbigniew Trzpil » 22 sie 2012, 23:41

witam, czy jeśli wypełniłem na państwa stronie pit 28 to on bezpośrednio trafi do urzędu skarbowego w piasecznie czy muszę go wydrukować i zanieść osobiście? pozdrawiam i czekam na pilną odpowiedź,
Zbigniew Trzpil
 
Posty: 1
Dołączył(a): 22 sie 2012, 18:07
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 23 sie 2012, 00:44

Witam serdecznie, Potwierdzenie poprawnego złożenia rozliczenia PIT w Urzędzie Skarbowym stanowi dokument Urzędowego Poświadczenia Odbioru UPO. Jest on dostępny na koncie w chmurze, po zalogowaniu na konto, w momencie gdy wysyłka została dokonana poprawnie i nie wystąpiły żadne błędy. Jeśli posiada Pani poświadczenie UPO to nie ma potrzeby składania wersji papierowej zeznania. By sprawdzić status zeznania, po wysłaniu rozliczenia do Ministerstwa Finansów lub zapisaniu w Chmurze, należy: 1) Zalogować się na konto w Chmurze pod adresem http://chmura.podatnik.info/ 2) Wybrać zakładkę „UPO” W razie dalszych wątpliwości, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl