Problem z chmura.podatnik.info

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Mieczysław Gorczyca » 14 sie 2012, 08:49

witam serdecznie chciałem się dowiedzieć czy to jest prawidłowo rozliczyłem się drogą elektroniczną otrzymałem urzędowe poświadczenie odbioru dokumentu elektronicznego ale na stronie podatnik info nie ma jeszcze żadnych moich pitów za rok 2012 dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam
Mieczysław Gorczyca
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14 sie 2012, 03:16
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 14 sie 2012, 10:42

Witam serdecznie, Potwierdzenie poprawnego złożenia rozliczenia PIT w Urzędzie Skarbowym stanowi dokument Urzędowego Poświadczenia Odbioru UPO. Jest on dostępny na koncie w chmurze, po zalogowaniu na konto, w momencie, gdy wysyłka została dokonana poprawnie i nie wystąpiły żadne błędy. Po otrzymaniu dokumentu UPO, nie trzeba już składać papierowej wersji zeznania podatkowego, ani dokonywać potwierdzenia osobiście w Urzędzie Skarbowym. By sprawdzić status zeznania, po wysłaniu rozliczenia do Ministerstwa Finansów lub zapisaniu w Chmurze, należy: 1) Zalogować się na konto w Chmurze pod adresem http://chmura.podatnik.info/ 2) Wybrać zakładkę „UPO” W razie dalszych wątpliwości, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl