Problem z chmura.podatnik.info Renata Spytkowski

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Renata Bywalec » 14 lip 2012, 19:46

witam po raz pierwszy korzystam z możliwości wysłania zeznania podatkowego online,zeznanie podatkowe wysłałam dwukrotnie proszę o pomoc w usunięciu jednego z nich. pozdrawiam
Renata Bywalec
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14 lip 2012, 14:13
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 14 lip 2012, 22:47

Witam serdecznie, Jeśli pierwsze zeznanie podatkowe zostało przyjęte przez Ministerstwo i wystawiony został dokument UPO, to drugie zeznanie zostanie potraktowane, jako duplikat i zostanie odrzucone przez bramkę Ministerstwa Finansów. Nie spowoduje to żadnych komplikacji. Proszę jednak upewnić się, że co najmniej jedno zeznanie otrzymało UPO, co stanowi potwierdzenie przyjęcia dokumentu przez MF. By sprawdzić status zeznania proszę zalogować się na http://chmura.podatnik.info/ i wybrać zakładkę "UPO". W zakładce „Moje PITy” można usunąć nadmiarową deklarację, jednak proszę pamiętać, że nie będzie można już jej przywrócić. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl