Problem z chmura.podatnik.info Mariusz Bagniewski

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Mariusz Bagniewski » 03 lip 2012, 11:36

rozumiem, że po wysłaniu mojego zeznania podatkowego do ministerstwa finansów drogą elektroniczną z państwa programu, nie muszę już składać go na papierze z podpisami (moim i żony) w urzędzie skarbowym???
Mariusz Bagniewski
 
Posty: 1
Dołączył(a): 03 lip 2012, 06:03
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 03 lip 2012, 15:42

Witam serdecznie, Potwierdzenie poprawnego złożenia rozliczenia PIT w Urzędzie Skarbowym stanowi dokument Urzędowego Poświadczenia Odbioru UPO. Jest on dostępny na koncie w chmurze, po zalogowaniu na konto, w momencie, gdy wysyłka została dokonana poprawnie i nie wystąpiły żadne błędy. Po otrzymaniu dokumentu UPO, nie trzeba już składać papierowej wersji zeznania podatkowego, ani dokonywać potwierdzenia osobiście w Urzędzie Skarbowym. By sprawdzić status zeznania, po wysłaniu rozliczenia do Ministerstwa Finansów lub zapisaniu w Chmurze, należy: 1) Zalogować się na konto w Chmurze pod adresem http://chmura.podatnik.info/ 2) Wybrać zakładkę „UPO” W razie dalszych wątpliwości, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl