Odpowiedź na zgłoszenie błędu biuro

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Ewa Palarz » 29 cze 2012, 10:55

witam, zrobiłam pita mojej mamy w waszym programie. po skończeniu pita nie mogłam go wysłać, spróbowałam zalogować się w waszym serwisie podając mój e-mail i udało mi się wysłać (przynajmniej takie odniosłam wrażenie, że został wysłany). jeśli się nie mylę miałam dostać jakieś potwierdzenie wysyłki na mój e-mail, ale nic nie dostałam. proszę o informację, w jaki sposób mogę się dowiedzieć czy pit został wysłany, jaki jest nr potwierdzenia i czy mogę odzyskać jego kopię do wydruku. prosze o szybką dopowiedź. pozdrawiam
Ewa Palarz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29 cze 2012, 05:22
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 29 cze 2012, 13:53

Witam serdecznie, Potwierdzenie poprawnego złożenia rozliczenia PIT w Urzędzie Skarbowym stanowi dokument Urzędowego Poświadczenia Odbioru UPO. Jest on dostępny na koncie w chmurze, po zalogowaniu na konto, w momencie, gdy wysyłka została dokonana poprawnie i nie wystąpiły żadne błędy. Po otrzymaniu dokumentu UPO, nie trzeba już składać papierowej wersji zeznania podatkowego, ani dokonywać potwierdzenia osobiście w Urzędzie Skarbowym. By sprawdzić status zeznania, po wysłaniu rozliczenia do Ministerstwa Finansów lub zapisaniu w Chmurze, należy: 1) Zalogować się na konto w Chmurze pod adresem http://chmura.podatnik.info/ 2) Wybrać zakładkę „UPO” Konto, które Pani podała nie istnieje. Prosimy podać adres e-mail na który zostało założone konto w chmurze lub dane osobowe oraz identyfikator podatkowy w celu odnalezienia Pani konta. W razie dalszych wątpliwości, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl