przez Redakcja Podatnik.info » 17 lis 2012, 21:35
Witam serdecznie, Jeśli dokument został poprawnie złożony i otrzymał Pan/Pani dokument UPO to trzeba złożyć korektę. Takie zeznanie nie może być już anulowane. Natomiast jeśli zeznanie zostało odrzucone przez Urząd Skarbowy to jest ono traktowane na równi z zeznaniem niezłożonym. By złożyć korektę należy zaznaczyć kwadrat korekty znajdujący na pierwszej stronie każdego z Pitów głównych zaraz nad sekcją danych podatnika. Spowoduje to dołączenie formularza ORD-ZU, który należy uzupełnić w przypadku składania korekty. Dalsza procedura postępowań nie różni się od normalnej wysyłki zeznania. By sprawdzić status zeznania, po wysłaniu rozliczenia do Ministerstwa Finansów lub zapisaniu w Chmurze, należy: 1) Zalogować się na konto w Chmurze pod adresem http://chmura.podatnik.info/ 2) Wybrać zakładkę „UPO” W razie dalszych wątpliwości, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info