Problem z chmura.podatnik.info

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Dariusz Dziwisz » 06 paź 2012, 00:37

dzień dobry. pisze ponieważ wczorajszy pit jest błędnie wypełniony ponieważ zapomniałam rozliczyć pit 11a z zus. dziś rozliczyłem wszystkie pity i już jest wszystko poprawnie wypełnione. proszę również o anulowanie pitu wczorajszego (wypełnionego dnia 5.02.2013)a zatwierdzenie pitu dzisiejszego (wypełnionego dnia 6.02.2013). dziękuję i pozdrawiam
Dariusz Dziwisz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 05 paź 2012, 19:04
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 06 paź 2012, 02:41

Witam serdecznie, Jeśli pierwsze zeznanie podatkowe zostało przyjęte przez Ministerstwo i wystawiony został dokument UPO, to drugie zeznanie zostanie potraktowane, jako duplikat i zostanie odrzucone przez bramkę Ministerstwa Finansów. By złożyć korektę należy zaznaczyć kwadrat korekty znajdujący na pierwszej stronie każdego z Pitów głównych zaraz nad sekcją danych podatnika. Spowoduje to dołączenie formularza ORD-ZU, który należy uzupełnić w przypadku składania korekty. Dalsza procedura postępowań nie różni się od normalnej wysyłki zeznania. By sprawdzić status zeznania proszę zalogować się na http://chmura.podatnik.info/ i wybrać zakładkę "UPO". Jeśli pierwsze z wysłanych zeznan nie została przyjęte i został zwrócony komunikat błedu, to jest ono traktowane na równi ze zgłoszeniem niewysłanym i można ponownie wysłać zgłoszenie standardową procedurą. W razie dalszych wątpliwości proszę o kontakt. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl