Problem z chmura.podatnik.info

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Dawid Kowol » 13 paź 2012, 15:28

dzień dobry. wysłałem pit, ale po wysłaniu zorientowałem się, że mam błąd i chcę wysłać korektę ale nie mogę sobie poradzić ponieważ nie mogę zapisać poprawionej wersji. proszę o pomoc.
Dawid Kowol
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 paź 2012, 09:55
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 13 paź 2012, 17:01

Witam serdecznie, Jeśli dokument został poprawnie złożony i otrzymał Pan/Pani dokument UPO to trzeba złożyć korektę. Takie zeznanie nie może być już anulowane. Natomiast jeśli zeznanie zostało odrzucone przez Urząd Skarbowy to jest ono traktowane na równi z zeznaniem niezłożonym. By złożyć korektę należy zaznaczyć kwadrat korekty znajdujący na pierwszej stronie każdego z Pitów głównych zaraz nad sekcją danych podatnika. Spowoduje to dołączenie formularza ORD-ZU, który należy uzupełnić w przypadku składania korekty. Dalsza procedura postępowań nie różni się od normalnej wysyłki zeznania. By sprawdzić status zeznania, po wysłaniu rozliczenia do Ministerstwa Finansów lub zapisaniu w Chmurze, należy: 1) Zalogować się na konto w Chmurze pod adresem http://chmura.podatnik.info/ 2) Wybrać zakładkę „UPO” W razie dalszych wątpliwości, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl