Problem z chmura.podatnik.info Helena Staszowski

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Helena Holak » 03 paź 2012, 23:02

proszę o wycofanie pit źle jest policzony dziekuje
Helena Holak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 03 paź 2012, 17:29
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 04 paź 2012, 01:12

Witam serdecznie, Jeśli dokument został poprawnie złożony i otrzymał Pan/Pani dokument UPO to trzeba złożyć korektę. Takie zeznanie nie może być już anulowane. Natomiast jeśli zeznanie zostało odrzucone przez Urząd Skarbowy to jest ono traktowane na równi z zeznaniem niezłożonym. By złożyć korektę należy zaznaczyć kwadrat korekty znajdujący na pierwszej stronie każdego z Pitów głównych zaraz nad sekcją danych podatnika. Spowoduje to dołączenie formularza ORD-ZU, który należy uzupełnić w przypadku składania korekty. Dalsza procedura postępowań nie różni się od normalnej wysyłki zeznania. By sprawdzić status zeznania, po wysłaniu rozliczenia do Ministerstwa Finansów lub zapisaniu w Chmurze, należy: 1) Zalogować się na konto w Chmurze pod adresem http://chmura.podatnik.info/ 2) Wybrać zakładkę „UPO” Zaznaczamy, że powyższa informacja stanowi wyłącznie wyraz naszej wiedzy oraz poglądów i ma wyłącznie charakter informacyjny. Zawarte informacje i dane nie stanowią czynności doradztwa prawnego lub podatkowego, ani też żadnego innego doradztwa. W razie dalszych wątpliwości, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl