Problem z chmura.podatnik.info

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Aneta Kosma » 01 sty 2013, 19:00

nie mogę aktywować konta i sprawdzić odpowiedź z ministerstwa finansów w sprawie złożonego przeze mnie zeznania rocznego pit
Aneta Kosma
 
Posty: 1
Dołączył(a): 01 sty 2013, 13:27
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 01 sty 2013, 23:02

Witam serdecznie, Konto zostało prawidłowo założone i jest już aktywowane. Można się na nie swobodnie logować. By pobrać UPO, po wysłaniu rozliczenia do Ministerstwa Finansów, należy: 1) Zalogować się na konto w chmurze pod adresem http://chmura.podatnik.info/ 2) Wybrać zakładkę „Sprawdź UPO” 3) Za pomocą przycisku „Drukuj” wybrać z listy rozliczenie do wydruku 4) Pobrać dokument w formacje PDF W razie dalszych problemów proszę o kontakt. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl