Problem z chmura.podatnik.info

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Marek Ratajski » 31 gru 2012, 14:53

co to znaczy:podany email jest już zajęty.nie mogę zarejestrować w chmurze
Marek Ratajski
 
Posty: 1
Dołączył(a): 31 gru 2012, 09:20
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 31 gru 2012, 17:16

Witam serdecznie, Jeśli założył już Pan konto za pomocą aplikacji lub na podatnik.info, to proszę użyć tych samych danych do zalogowanie się w chmurze. Ponowna rejestracja nie jest potrzebna. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl