Problem z chmura.podatnik.info

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Jan Fietko » 05 sty 2013, 17:42

witam. złożyłem elektronicznie pit o godz. 17.30 i do 20.05 brak potwierdzenia. czy to normalne?
Jan Fietko
 
Posty: 1
Dołączył(a): 05 sty 2013, 12:09
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 05 sty 2013, 20:47

Witam serdecznie, Zazwyczaj potwierdzenie z Ministerstwa Finansów pojawia się w przeciągu godziny od wysłania deklaracji. W przypadku przerwy technicznej lub dużego obciążenia serwerów czas ten może się wydłużyć, jednak nie powinien przekroczyć doby. Dodatkowo w momencie gdy dokonana jest wysyłka w zakładce „UPO” powinien widnieć status deklaracji. Jeśli zakładka ta jest pusta, prosimy o ponowną wysyłkę deklaracji. By sprawdzić status zeznania, po wysłaniu rozliczenia do Ministerstwa Finansów lub zapisaniu w Chmurze, należy: 1) Zalogować się na konto w Chmurze pod adresem http://chmura.podatnik.info/ 2) Wybrać zakładkę „UPO” W razie dalszych wątpliwości, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl