Problem z chmura.podatnik.info Krystyna Kieres

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Krystyna Kieres » 31 sie 2012, 03:30

witam :) podczas wysyłania pit-a zwiesiło mi kompa i teraz nie wiem czy został wysłany czy nie. brak potwierdzenia odbioru ale też brak info że pit został wysłany :( pozdrawiam
Krystyna Kieres
 
Posty: 1
Dołączył(a): 30 sie 2012, 21:57
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 31 sie 2012, 06:52

Witam serdecznie, Potwierdzenie poprawnego złożenia rozliczenia PIT w Urzędzie Skarbowym stanowi dokument Urzędowego Poświadczenia Odbioru UPO. Jest on dostępny na koncie w chmurze, po zalogowaniu na konto, w momencie, gdy wysyłka została dokonana poprawnie i nie wystąpiły żadne błędy. Po otrzymaniu dokumentu UPO, nie trzeba już składać papierowej wersji zeznania podatkowego, ani dokonywać potwierdzenia osobiście w Urzędzie Skarbowym. By sprawdzić status zeznania, po wysłaniu rozliczenia do Ministerstwa Finansów lub zapisaniu w Chmurze, należy: 1) Zalogować się na konto w Chmurze pod adresem http://chmura.podatnik.info/ 2) Wybrać zakładkę „UPO” Po wysłaniu rozliczenia, powinien otrzymać Pan informację zwrotną na podany pod czas zakładania konta adres e-mail. Jeśli nie otrzymał Pan takiej informacji oraz na stronie chmury w zakładce UPO nie ma żadnego komunikatu to prawdopodobnie nie doszło do wysyłki deklaracji. W razie dalszych wątpliwości, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl