Problem z chmura.podatnik.info Barbara Łosik

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Barbara Łosik » 10 sty 2013, 06:28

nie moge otworzyć upo. podczas pobierania otwiera mi sie program nero i nie wiem co mam dalej zrobić żeby to otworzyć. prosze o pomoc
Barbara Łosik
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 sty 2013, 00:54
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 10 sty 2013, 07:27

Witam serdecznie, Potwierdzenie poprawnego złożenia rozliczenia PIT w Urzędzie Skarbowym stanowi dokument Urzędowego Poświadczenia Odbioru UPO. Jest on dostępny na koncie w chmurze, po zalogowaniu na konto, w momencie, gdy wysyłka została dokonana poprawnie i nie wystąpiły żadne błędy. Po otrzymaniu dokumentu UPO, nie trzeba już składać papierowej wersji zeznania podatkowego, ani dokonywać potwierdzenia osobiście w Urzędzie Skarbowym. By sprawdzić status zeznania, po wysłaniu rozliczenia do Ministerstwa Finansów lub zapisaniu w Chmurze, należy: 1) Zalogować się na konto w Chmurze pod adresem http://chmura.podatnik.info/ 2) Wybrać zakładkę „UPO” W przybadku dalszych problemów prosimy o kontakt. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl