Odpowiedź na zgłoszenie błędu biuro

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Roman Wypiór » 28 wrz 2012, 07:08

dlaczego,mimo wielokrotnych prob nie moge odzyskac wypelnioego kilka godzin temu formularza pit?
Roman Wypiór
 
Posty: 1
Dołączył(a): 28 wrz 2012, 01:35
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 28 wrz 2012, 10:34

Witam serdecznie, Podane przez Pana konto jest nieaktywne. By aktywować konto wystarczy kliknięcie w e-mailu aktywacyjnym w znajdujący się tam link. Jeśli nie link aktywacyjny nie dotarł, proszę skorzystać z formularza na stronie http://chmura.podatnik.info/link-aktywacyjny . Spowoduje to wysłanie nowego emaila z linkiem aktywacyjnym. Proszę sprawdzić, czy przez przypadek e-mail z linkiem aktywacyjnym nie trafił do folderu SPAM w skrzynce pocztowej. Jeżeli pomimo to aktywacja konta nadal jest niemożliwa, bardzo proszę o kontakt. Nasz zespół techniczny dokona ręcznej aktywacji. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl