Inny problem

Inny problem

Postprzez Dariusz Pawlak » 31 gru 2012, 22:10

witam chciałem zapytać czy jeśli nigdy jeszcze nie składałem zeznania pit a teraz muszę to zrobić i chciałbym wysłać przez internet to czy mogę czy pierwszy muszę zanieść osobiście, bo w programach do wysyłania piszą o kwocie którą sie wpisuje z pitu z 2011 roku. proszę o odpowiedź, dziękuję. darek
Dariusz Pawlak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 31 gru 2012, 16:36
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 01 sty 2013, 00:14

Witam serdecznie, Kwota przychodu podatnika za rok 2011 wymagana przez Ministerstwo Finansów w celach weryfikacyjnych (zastępuje podpis elektroniczny). Używana jest do potwierdzenia tożsamości podatnika. Jeżeli w ubiegłym roku nie była składana żadna deklaracja podatkowa, wtedy proszę wpisać w pole wartość 0 (słownie: zero). Aby wysłać PIT drogą elektroniczną: Proszę uruchomić program PIT_pro_2012 dostępny na http://www.podatnik.info/program_do_pit#.UTiUn9bqnQs , wybrać jeden ze sposobów rozliczenia ( za pomocą kreatora – rozliczenie oparte o podpowiedzi lub za pomocą elektronicznych druków – podatnik sam wybiera formularze które chce rozliczyć) i następnie postępować według informacji wyświetlanych przez program. Po wypełnieniu druków formularzy, pojawi się ekran podsumowania. Proszę w ekranie złożenia deklaracji wybrać opcję „Wyślij PIT do Ministerstwa Finansów Online”, wymagane będzie posiadanie konta w serwisie, które można założyć w programie. Po zalogowaniu PIT powinien zostać wysłany. Ostatnią czynnością jest sprawdzenie czy rozliczenie zostało przyjęte przez Ministerstwo Finansów. Potwierdzenie poprawnego złożenia rozliczenia PIT w Urzędzie Skarbowym stanowi dokument Urzędowego Poświadczenia Odbioru UPO. Będzie on dostępny na koncie w chmurze, po zalogowaniu na konto, w momencie, gdy wysyłka została dokonana poprawnie i nie wystąpiły żadne błędy. Po otrzymaniu dokumentu UPO, nie trzeba już składać papierowej wersji zeznania podatkowego, ani dokonywać potwierdzenia osobiście w Urzędzie Skarbowym. By sprawdzić status zeznania, po wysłaniu rozliczenia do Ministerstwa Finansów lub zapisaniu w Chmurze, należy: 1) Zalogować się na konto w Chmurze pod adresem http://chmura.podatnik.info/ 2) Wybrać zakładkę „UPO” Więcej informacji oraz szczegółowy opis działania programu znajduje się pod adresem http://www.podatnik.info/program-pit-2012-2013/pomoc/ , pod adresem http://www.podatnik.info/program_do_pit#.URIeFWcyp0Y znajduje się film instruktażowy z przykładowym rozliczeniem PIT-37 za pomocą programu. W razie dalszych wątpliwości, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl