Problem z chmura.podatnik.info

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Paulina Namysł » 10 mar 2013, 03:33

otrzymałam link aktywacyjny ale na stronie chmurka nie przyjmuje,twierdzi że nie mam linku co dalej ?
Paulina Namysł
 
Posty: 1
Dołączył(a): 09 mar 2013, 22:00
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 10 mar 2013, 04:56

Witam serdecznie, Pani konto jest aktywne. Potwierdzenie poprawnego złożenia rozliczenia PIT w Urzędzie Skarbowym stanowi dokument Urzędowego Poświadczenia Odbioru UPO. Jest on dostępny na koncie w chmurze, po zalogowaniu na konto, w momencie, gdy wysyłka została dokonana poprawnie i nie wystąpiły żadne błędy. Po otrzymaniu dokumentu UPO, nie trzeba już składać papierowej wersji zeznania podatkowego, ani dokonywać potwierdzenia osobiście w Urzędzie Skarbowym. By sprawdzić status zeznania, po wysłaniu rozliczenia do Ministerstwa Finansów lub zapisaniu w Chmurze, należy: 1) Zalogować się na konto w Chmurze pod adresem http://chmura.podatnik.info/ 2) Wybrać zakładkę „UPO” W razie dalszych wątpliwości, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl