Problem z chmura.podatnik.info

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Tadeusz Żółtowski » 09 mar 2013, 13:36

dzien dobry,mam pytanie odnosnie pieniedzy za rozliczony pit. nie ma mnie aktualnie tu gdzie mam podany adres zameldowania i zamieszkania i nie podawalem numeru konta do przelewu. czy bylaby mozliwosc wyslania mi pieniedzy na inny adres? co mam teraz zrobic? pozdrawiam
Tadeusz Żółtowski
 
Posty: 1
Dołączył(a): 09 mar 2013, 08:03
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 09 mar 2013, 17:27

Witam serdecznie, Zwrotu dokonuje Państwa Urząd Skarbowy. Jeśli w Urzędzie Skarbowym nie został zadeklarowany numeru konta na która ma być zwracana nadpłata to zostanie ona zwrócona przekazem pocztowym. Jeśli natomiast numer konta został wcześniej zgłoszony do Urzędu Skarbowego, to nadpłata zostanie przelana na zgłoszone konto. By zgłosić numer konta do przelewu nadpłaty podatku należy uzupełnić formularz ZAP-3 i złożyć go w Urzędzie Skarbowym. Niestety, czynności tej trzeba dokonać osobiście, formularz ZAP-3 jest dostępny w programie jednak nie ma możliwości wysyłki za pomocą systemu e-deklaracji. Drukowanie zapisanej deklaracji, w tym i ZAP-3 jest dostępne po zalogowaniu się na swoim koncie w Chmurze, przez klikniecie „drukuj” koło nazwy deklaracji. Drukowanie poprzedzone jest automatycznym zapisanie dokumentu w wersji PDF. ZAP-3 będzie najprawdopodobniej ostatnią stroną zapisanego dokumentu PDF. Zaznaczamy, że powyższa informacja stanowi wyłącznie wyraz naszej wiedzy oraz poglądów i ma wyłącznie charakter informacyjny. Zawarte informacje i dane nie stanowią czynności doradztwa prawnego lub podatkowego, ani też żadnego innego doradztwa. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl