Problem z chmura.podatnik.info

Problem z chmura.podatnik.info

Postprzez Maciej Krzywiec » 12 mar 2013, 16:16

picie 37 który został już wysłany i sprawdzony jest błąd. w danych identyfikacyjnych podatnika i małżonka sa te same dane zamiast danych podatnika i małżonka. co można zrobić żeby poprawić ten błąd? czy mam wysyłać korekte pitu? bo pit wysłany jeszcze raz został odrzucony jako duplikat.
Maciej Krzywiec
 
Posty: 1
Dołączył(a): 12 mar 2013, 10:43
 

Odpowiedź na zgłoszenie błędu

Postprzez Redakcja Podatnik.info » 12 mar 2013, 18:53

Witam serdecznie, Jeśli dokument został poprawnie złożony i otrzymał Pan/Pani dokument UPO to trzeba złożyć korektę. Takie zeznanie nie może być już anulowane. Natomiast jeśli zeznanie zostało odrzucone przez Urząd Skarbowy to jest ono traktowane na równi z zeznaniem niezłożonym. By złożyć korektę należy zaznaczyć kwadrat korekty znajdujący na pierwszej stronie każdego z Pitów głównych zaraz nad sekcją danych podatnika. Spowoduje to dołączenie formularza ORD-ZU, który należy uzupełnić w przypadku składania korekty. Dalsza procedura postępowań nie różni się od normalnej wysyłki zeznania. By sprawdzić status zeznania, po wysłaniu rozliczenia do Ministerstwa Finansów lub zapisaniu w Chmurze, należy: 1) Zalogować się na konto w Chmurze pod adresem http://chmura.podatnik.info/ 2) Wybrać zakładkę „UPO” W razie dalszych wątpliwości, prosimy o kontakt. Pozdrawiamy, Redakcja Podatnik.info
Redakcja Podatnik.info
 
Posty: 1549
Dołączył(a): 18 kwi 2012, 18:38
 
 

Grupa SIS
NewConnect.infoNewConnect.info Podatnik.infoPodatnik.info Korporaty.plKorporaty.pl